Livre d'armée Français Anglais

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

The latest issue of the 9th Scroll is here! You can read all about it in the news.

Our beta phase is finally over. Download The Ninth Age: Fantasy Battles, 2nd Edition now!

And on December 24th, Father Chaos brought us... A brand new army book for Daemon Legions!

• Salut ! En général on utilise que la Vf, mais en cas de tournoi avec des non francophones on imprime la VO.

C'est peut-être plus simple d'avoir les deux bouquins côte à côte que de faire un bouquin double non ?

Slim Layout Coordinator

Translation Coordinator

Translation-Team FR

I ♥ LaTeX

Local Moderator (French)

LaTeX... You fear to go into those complex interactions between packages. The dwarves coded too greedily and too deep. You know what they awoke in the darkness of TeX-dum... shadow and flame.
    • C'est souvent pour les cas de lecture ici, sur les parties anglophones des armées ou je suis pas spécialement a l'aise, ou je suis parfois perdu et obligé d'avoir les deux livres pour m'y retrouver. C'est jamais très évident.

Si jamais il y a d'autres demandes, ça pourrait être intéressant de faire une version FR/EN. Si je suis le seul, ignorez tous ce message :D